Цікавинки, кросворди, ігри

Цікаві задачі


Для 5-7 класів

Як можна одним мішком пшениці, змоловши її, наповнити два мішки, розміри яких такі ж, як і мішка, в якому знаходиться пшениця?
(Помістити один мішок в інший)

Два батьки і два сини з’їли за сніданком троє яєць, причому кожному з них дісталося по цілому яйцю. Як це могло статися?
(Це було троє осіб: дід, батько і син)

Дві бабці вирушили з Москви у Троїцько-Сергієву лавру. Обидві вони пройшли 60 верств. Скільки верств пройшла кожна з них, якщо йшли вони з однаковою швидкістю?
(Кожна пройшла 60 верств)

Скільки кінців у чотирьох палок? У п’яти палок? А у п’яти з половиною?
(8, 10, 12)

Як від двадцяти відняти 88 так, щоб залишилось 22?
(ХХ-88=22)

Які числа більші сто при читанні не змінюються від їх перевертання?
(609, 888, 6969, 69869, …)

Число 66 вмить збільшіть на половину цього числа.
(Перевернути число, отримаємо 99)

Число 666 вмить збільшіть  у півтори рази.
(Перевернути число, отримаємо 999)

Розділіть число 188 на дві рівні частини, щоб у кожній з них отримали сто.
(188)

Розділіть на аркуші паперу число дванадцять на дві рівні частини так, щоб половина цього числа була сім.
(XII)

Для 8-10 класів
Скільки кінців у п’яти палок? А у п’яти з половиною? А у шести з четвертиною?
(10, 12, 14)

2. Учні розпилюють колоду на метрові куски Відпилювання займає одну хвилину. За скільки хвилин вони розпиляють колоду довжиною 5 метрів?

(за 4 хвилини)

На поляні поблизу болота паслися протягом однієї години двою однакових коней з однаковим апетитом. Відрізнялися вони один від одного лише тим, що у одного коня хвіст був вдвічі коротший, ніж у другого? Який з коней зів більше трави, якщо вони розпочали і закінчили пастися одночасно?
(Кінь з довшим хвостом зїв більше, так як він мав змогу відганяти мух і оводів, котрі заважали коням пастися)

Один чоловік купив три кози і заплатив 300 гривень. Запитується: по чому пішла кожна коза?
(По землі)

Мельник зайшов у млин. В кожному з чотирьох кутків він побачив по три мішки, на кожному мішку сиділо по три кішки, а кожна кішка мала при собі трьох кошенят. Запитується, чи багато ніг було у млині?
(Жодної, у кішок лапи)

Що це може бути: дві голови, дві руки і шість ніг, а в ходьбі лише чотири?
(Вершник на коні)

7. Розділіть число 1888 на дві рівні частини, щоб у кожній з них отримали тисячу.

(1888)

8. На лісопильному заводі машина відпилює кожної хвилини від колоди кусок довжиною в одну десяту аршина. За скільки хвилин така машина розпиляє колоду довжиною в 1 аршин?

(9 хвилин)

9. Зобразіть число 31 шістьма трійками.

(3*3*3+3+3:3; 33-3+3:3; 33-(3+3):3)

10. Зобразіть число 100 чотирма однаковими цифрами.

(99+9:9)


Цікавинки



Головоломки — одні з найцікавіших ігор, що вимагають проявити винахідливість, кмітливість, оригінальність мислення та вміння критично оцінити умови або постановку питання.
Ви можете грати в них на самоті або влаштувати веселі змагання з друзями.
1. На дереві сиділо 6 горобців. Стрілець, вистріливши, влучив у двох із них. Скільки горобців залишилося на дереві?
2. Скільки разів можна від 100 відняти 10?
3. 

4. 
Полічіть, скільки трикутників у фігурі, яка зображена на малюнку:





5. 
  • «Мале» і «велике» мистецтво

    У XV ст. арифметику називали «малим мистецтвом», а алгебру — «великим мистецтвом».
  • Математика як сварлива жінка

    Ньютон сказав про математику, що вона подібна до сварливої жінки, якщо хто захоче з нею поспілкуватися, то повинен весь час сперечатися.
  • Титули видатних математиків

    Гаусса називали «королем математики» навіть його сучасники.
    Вієта називали «батьком алгебри».
    Вінера називали «батьком кібернетики».

Збірка жартів, байок

  • Важка задача

    Скажи, Толику, скільки мама заплатила за три кілограми яблук, якщо кілограм коштує дві гривні?
    — Не знаю! Моя мама завжди торгується.
  • Ми просто стояли поруч

    — Ви чого такі збуджені? — суворо питає мати, — Мабуть, знову на ліфті каталися?
    — Ні, — відповідає Олежик, — це хлопці каталися, а ми просто стояли поруч.
  • А коротше?

    Учитель. Степане, скажи одне речення.
    Учень. Собака голосно гавкає у дворі.
    Учитель. А коротше?
    Учень. Гав!
  • Тому й плаче

    Мати дала дитині хліб з маслом. Хлопчик їсть і плаче.
    — Чому ти плачеш? Я ж тобі дала великий шматок хліба.
    — Тому й плачу, що він стає дедалі меншим.
  • Знайшов вихід

    — Віталику, пригости мене, будь ласка, шоколадом.
    — Пригостив би, але, на жаль, у мене грошей немає!
    — А я тобі позичу.
  • Чий м'яч?

    На подвір'я залетів футбольний м'яч. Якась тітка схопила його і почала кричати:
    — Чий це м'яч?
    — А вікно розбилось? — запитав Сашко.
    — Ні.
    — Тоді мій!
  • Чий пес розумніший

    — У нас такий розумний пес: щодня приносить газети, які ми передплачуємо.
    — А у нас ще розумніший: носить і ті, які ми не передплачуємо.
  • Хто рано встає

    — Ти чому так довго спиш? — запитує батько сина. — Сусідський хлопчик вранці десять гривень знайшов під парканом.
    — Але ж той, хто загубив гроші, встав ще раніше!
  • Райське життя

    Учитель запитує учнів:
    — Хто дасть відповідь: чи довго жили в раю Адам і Єва?
    — Доки достигли яблука! — почулося з останньої парти.
  • Грамотний

    — Скажи, Петрику, скільки маємо частин світу?
    — Дві, Ірино Богданівно!
    — Ану, назви.
    — Цей світ і той світ.

Цікаві задачі

Для 5-7 класів
  1. Як можна одним мішком пшениці, змоловши її, наповнити два мішки, розміри яких такі ж, як і мішка, в якому знаходиться пшениця?
(Помістити один мішок в інший)
  1. Два батьки і два сини з’їли за сніданком троє яєць, причому кожному з них дісталося по цілому яйцю. Як це могло статися?
(Це було троє осіб: дід, батько і син)
  1. Дві бабці вирушили з Москви у Троїцько-Сергієву лавру. Обидві вони пройшли 60 верств. Скільки верств пройшла кожна з них, якщо йшли вони з однаковою швидкістю?
(Кожна пройшла 60 верств)
  1. Скільки кінців у чотирьох палок? У п’яти палок? А у п’яти з половиною?
(8, 10, 12)
  1. Як від двадцяти відняти 88 так, щоб залишилось 22?
(ХХ-88=22)
  1. Які числа більші сто при читанні не змінюються від їх перевертання?
(609, 888, 6969, 69869, …)
  1. Число 66 вмить збільшіть на половину цього числа.
(Перевернути число, отримаємо 99)
  1. Число 666 вмить збільшіть  у півтори рази.
(Перевернути число, отримаємо 999)
  1. Розділіть число 188 на дві рівні частини, щоб у кожній з них отримали сто.
(188)
  1. Розділіть на аркуші паперу число дванадцять на дві рівні частини так, щоб половина цього числа була сім.
Для 8-10 класів


  1. Скільки кінців у п’яти палок? А у п’яти з половиною? А у шести з четвертиною?
(10, 12, 14)
      2. Учні розпилюють колоду на метрові куски Відпилювання займає одну хвилину.               За скільки хвилин вони розпиляють колоду довжиною 5 метрів?
(за 4 хвилини)
  1. На поляні поблизу болота паслися протягом однієї години двою однакових коней з однаковим апетитом. Відрізнялися вони один від одного лише тим, що у одного коня хвіст був вдвічі коротший, ніж у другого? Який з коней зів більше трави, якщо вони розпочали і закінчили пастися одночасно?
(Кінь з довшим хвостом зїв більше, так як він мав змогу відганяти мух і оводів, котрі заважали коням пастися)
  1. Один чоловік купив три кози і заплатив 300 гривень. Запитується: по чому пішла кожна коза?
(По землі)
  1. Мельник зайшов у млин. В кожному з чотирьох кутків він побачив по три мішки, на кожному мішку сиділо по три кішки, а кожна кішка мала при собі трьох кошенят. Запитується, чи багато ніг було у млині?
(Жодної, у кішок лапи)
  1. Що це може бути: дві голови, дві руки і шість ніг, а в ходьбі лише чотири?
(Вершник на коні)
7. Розділіть число 1888 на дві рівні частини, щоб у кожній з них отримали тисячу.
(1888)
8. На лісопильному заводі машина відпилює кожної хвилини від колоди кусок довжиною в одну десяту аршина. За скільки хвилин така машина розпиляє колоду довжиною в 1 аршин?
(9 хвилин)
9. Зобразіть число 31 шістьма трійками.
(3*3*3+3+3:3; 33-3+3:3; 33-(3+3):3)
10. Зобразіть число 100 чотирма однаковими цифрами.
(99+9:9)

Комментариев нет:

Отправить комментарий