Проблемна тема міста на 2013-2015 р.р.: «Створення в єдиному освітньому просторі міста умов для
безперервного підвищення професійних компетентностей педагогічних працівників в
ході реалізації державних освітніх стандартів та модернізації освітньої галузі»
Проблемна тема району: «Забезпечення умов для безперервного підвищення професійної компетентності педагогічних працівників та формування компетентної особистості учня та вихованця в умовах впровадження нових Державних освітніх стандартів»
Проблемна тема
РМЦ :
«Безперервне
підвищення професійної компетентності вчителя математики та формування
компетентної особистості учня в ході реалізації державних освітніх стандартів
та модернізації освітньої галузі»
Проблемна тема школи:
« Компетентнісний підхід до формування змісту та організаії навчально-виховного процесу закладу засобами побудови шкільної громади на засадах порозуміння »
Основні напрямки діяльності ШМО
Впровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та нових навчальних програм;
Пошук раціональних та ефективних методів формування та оцінки компетенції школярів згідно вимог нового Держстандарту;
Особистісно орієнтований підхід до розвитку творчих здібностей учнів;
Використання комп’ютера як дидактичного засобу навчання;
Впровадження
новітніх технологій;
Формування позаурочної дидактичної діяльності.
Формування позаурочної дидактичної діяльності.
Тематика засідань ШМО вчителів математики, інформатики і
фізики
№ п/п
|
Питання, що розглядаються
|
Форма проведення
|
Відпові-дальний
|
Примітка
|
|
Засідання 1
вересень
|
|||||
1.
|
Аналіз роботи
МО за 2014-2015н.р. та обговорення плану роботи та завдань на новий
навчальний рік.
|
Доповідь
|
Нефьодова С.С.,керівник МО
|
||
2.
|
Сучасні вимоги до викладання математики, фізики та
інформатики. Особливості чинних програм. Ознайомлення з методичними
рекомендаціями щодо викладання предметів математики, фізики та інформа-тики у
2015-2016 н.р..Вимоги до виконання письмових робіт учнів загальноосвітніх
навчальних закладів і перевірки зошитів.
|
Інформація
|
Нефьодова С.С.,керівник МО
|
||
3.
|
Критерії
оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів математики, фізики та
інформатики.
|
Інформація
|
Гукиш С.П.
|
||
4.
|
Огляд новинок науково-методичної літератури.
|
Інформація
|
Бібліотекар
|
||
5.
|
Обговорення і узгодження плану роботи МО на 2015-2016
н.р.
|
Круглий стіл
|
Члени МО
|
||
6.
|
Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів.
|
Інформація
|
Нефьодова С.С.,керівник МО
|
||
7.
|
Вибір тем науково-методичних робіт учителями.
|
Круглий стіл
|
Члени МО
|
||
8.
|
Розгляд і
погодження завдань для стартового контролю знань учнів.
|
Інформація
|
Нефьодова С.С.,керівник МО і члени МО
|
||
9.
|
Особливості
викладання предметів у 7 класах.
|
Інформація
|
Нефьодова С.С.,керівник МО
|
||
10.
|
Діагностика вчителів.
|
Діагностика
|
Нефьодова С.С.
|
||
Засідання 2
жовтень
|
|||||
1.
|
Інформація про
атестацію педагогічних
працівників, членів МО.
Творчий звіт вчителів, що
атестуються.
|
Інформація
|
Нефьодова С.С.
|
||
2.
|
Планування самоосвітньої діяльності педагогів
з проблемної теми.
|
Інформація
|
Нефьодова С.С.
|
||
3.
|
Організація проведення І етапу Всеукраїнських предметних
олімпіад
|
Інформація
|
Нефьодова С.С.
|
||
4.
|
Результати
стартового моніторингу навчальних досягнень учнів. Планування корекційної
роботи.
|
Інформація
|
Члени МО
|
||
5.
|
Робота
з обдарованими учнями та учнями, що потребують особливої уваги.
|
Доповідь,
практичні рекомен-
дац
ії
|
Панасецко Л.В.,
Максимчук І.В.
|
||
6.
|
Шляхи
активізації науково-методичної діяльності педагогів.
|
Доповідь
|
Нефьодова С.С.
|
||
7.
|
Психологічний
тренінг.
|
Тренінг
|
Нефьодова С.С.
|
||
8.
|
Різне.
|
||||
Засідання 3
січень
|
|||||
1.
|
Шляхи вдосконалення роботи вчителів щодо підвищення ефективності в
набутті учнями міцних знань, освітніх компетенцій. Аналіз семестрових
контрольних робіт, обговорення рекомендацій щодо поліпшення якості освіти.
|
Доповідь
|
Нефьодова С.С.
|
||
2.
|
Результати І
і II етапів Всеукраїнських олімпіад.
|
Інформація
|
Нефьодова С.С
|
||
3.
|
Впровадження інформаційних
технологій на уроках фізики.
|
Доповідь
|
Діброва Ю.В.
|
||
4.
|
Результати
корекційної роботи вчителями. Аналіз освітнього моніторингу за семестр.
|
Інформація
|
Нефьодова С.С
|
||
5.
|
Підготовка
до предметного тижня.
|
Інформація
|
Нефьодова С.С
|
||
6.
|
Огляд новинок науково-методичної літератури.
|
Інформація
|
Нефьодова С.С
|
||
7.
|
Різне.
|
||||
Засідання 4
березень
|
|||||
1.
|
Про підсумки роботи ШМО
вчителів математики, інформатики і фізики
|
Інформація
|
Нефьодова С.С
|
||
2.
|
Про
виконання планів самоосвіти вчителів.
|
Інформація
|
Члени МО
|
||
3.
|
Результати вивчення
технологій життєвої компетенції
вчителями.
|
Звіт
|
Члени МО
|
||
4.
|
Організація
повторення та підготовка до ДПА,ЗНО.
|
Інформація
|
Гукиш С.П.
|
||
5.
|
Розгляд
і затвердження матеріалів ДПА за курс основної та середньої шкіл.
|
Інформація
|
Гукиш С.П.
|
||
6.
|
Анкетування
вчителів.
|
Анкетування
|
Нефьодова С.С
|
||
7.
|
Різне
|
||||
Засідання
5 травень
|
|||||
1.
|
Про
виконання програм та їх практичної частини
з предметів математики, інформатики і фізики
|
Інформація
|
Нефьодова С.С
|
||
2.
|
Звіт
керівника МО щодо характеристики досягнень та недоліків у діяльності МО.
|
Звіт
|
Нефьодова С.С
|
||
3.
|
Визначення
шляхів удосконалення роботи ШМО на наступний навчальний рік.
|
Рекомендації
|
Нефьодова С.С
|
||
4.
|
Аналіз
результатів підсумкового моніторингу навчальних досягнень учнів.
|
Інформація
|
Нефьодова С.С
|
||
5.
|
Аналіз
результатів контролю стану викладання предметів за 2015-2016н.р.
|
Інформація
|
Гукиш С.П.
|
||
6.
|
Аналіз
позаурочної та індивіду-альної роботи з обдарованими дітьми, підведення
підсумків результативності участі в учнівських конкурсах.
|
Інформація
|
Нефьодова С.С
|
||
7.
|
Діагностика
профмайстерності педагогічних працівників з метою урахування її результатів
для подальшого планування методичної роботи на 2016-2017н.р.
|
Інформація
|
Нефьодова С.С
|
||
8.
|
Різне.
|
||||
Положення про предметний тиждень математики
Предметний
тиждень— це комплекс навчально-виховних заходів, спрямований на
розвиток творчості учнів, поглиблення та поширення знань з предметів,
збагачення науково-методичного досвіду вчителів.
Організація та
проведення
Предметний
тиждень організовується та проводиться відповідним предметно-методичними
об'єднанням, центрами, творчою групою, відділом не частіше одного разу на
місяць та не більше трьох разів на семестр.
До участі у предметному тижні можуть бути запрошені
фахівці з наукової та педагогічної роботи, творчі колективи, громадськість.
Завдання тижня
1.
Забезпечити
належні умови для виявлення та розвитку творчої активності та зацікавленості
учнів, сприяти формуванню їх наукового світогляду.
2.
Вдосконалювати
науково-методичний рівень та рівень професійної майстерності вчителів,
збагачувати педагогічний досвід школи.
3.
Поглибити
знання з предметів та підвищити інтерес учнів до інших наук, непередбачених
навчальним планом школи.
Функції
предметного тижня
1.
Організаційна —
тиждень дозволяє внести цікаві заходи та інноваційні технології до
навчально-виховного процесу, вдосконалити організаційні якості вчителів та
розвивати організаційні здібності учнів.
2.
Діагностична —
можливість отримувати інформацію про динаміку професійного рівня вчителів та
особистісний розвиток учнів.
3.
Моделююча — під
час планування тижня розробляються принципово нові форми
навчально-пізнавальної діяльності учнів.
4. Пропагандистська — зміст тижня спрямований
на інформування учнів про досягнення науки та техніки, виконання перспективних
завдань програми розвитку школи.
Структура
тижня
Складовими
предметного тижня є відкриті уроки вчителів МО, науково-практичні конференції,
індивідуальні та групові конкурси дитячої творчості, методичні дні, КВК,
брейн-ринги тощо. Кожен тиждень повинен містити належне інформаційне
забезпечення.
Комментариев нет:
Отправить комментарий