Методична діяльність

Проблемна тема міста на 2013-2015 р.р.: «Створення в єдиному освітньому просторі міста умов для безперервного підвищення професійних компетентностей педагогічних працівників в ході реалізації державних освітніх стандартів та модернізації освітньої галузі»

Проблемна тема району: «Забезпечення умов для безперервного підвищення професійної компетентності педагогічних працівників та формування компетентної особистості учня та вихованця в умовах впровадження нових Державних освітніх стандартів»



Проблемна тема РМЦ :
«Безперервне підвищення професійної компетентності вчителя математики та формування компетентної особистості учня в ході реалізації державних освітніх стандартів та модернізації освітньої галузі»


Проблемна тема школи:
 « Компетентнісний підхід до формування змісту та організаії навчально-виховного процесу  закладу засобами побудови шкільної громади на засадах порозуміння »

Основні напрямки діяльності ШМО

  Впровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та нових навчальних програм;
  Пошук раціональних та ефективних методів формування та оцінки компетенції школярів згідно вимог нового Держстандарту;
 Особистісно орієнтований підхід до розвитку творчих здібностей учнів;
 Використання комп’ютера як дидактичного засобу навчання;
               Впровадження новітніх технологій;
 Формування позаурочної дидактичної діяльності


Тематика засідань ШМО вчителів математики, інформатики і фізики

№ п/п
Питання, що розглядаються
Форма проведення
Відпові-дальний
Примітка
Засідання  1                                            вересень
1.
Аналіз роботи  МО за 2014-2015н.р. та обговорення плану роботи та завдань на новий навчальний рік.
Доповідь
Нефьодова С.С.,керівник  МО

2.
Сучасні вимоги до викладання математики, фізики та інформатики. Особливості чинних програм. Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо викладання предметів математики, фізики та інформа-тики у 2015-2016 н.р..Вимоги до виконання письмових робіт учнів загальноосвітніх навчальних закладів і перевірки зошитів.
Інформація
Нефьодова С.С.,керівник  МО

3.
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів математики, фізики та інформатики.
Інформація
Гукиш С.П.

4.
Огляд        новинок        науково-методичної літератури.
Інформація
Бібліотекар

5.
Обговорення і узгодження плану роботи МО на 2015-2016 н.р.
Круглий стіл
Члени МО

6.
Опрацювання       інструктивно-методичних матеріалів.
Інформація
Нефьодова С.С.,керівник  МО

7.
Вибір тем науково-методичних робіт учителями.
Круглий стіл
Члени МО

8.
Розгляд     і     погодження     завдань     для стартового контролю знань учнів.
Інформація
Нефьодова С.С.,керівник  МО і члени МО

9.
Особливості викладання предметів у 7 класах.
Інформація
Нефьодова С.С.,керівник  МО

10.
Діагностика вчителів.
Діагностика
Нефьодова С.С.


Засідання  2                                        жовтень   
1.
Інформація   про   атестацію   педагогічних працівників,   членів   МО.    Творчий   звіт вчителів, що атестуються.
Інформація
Нефьодова С.С.


2.
Планування    самоосвітньої    діяльності  педагогів  з проблемної теми.
Інформація
Нефьодова С.С.


3.
Організація        проведення        І        етапу Всеукраїнських предметних олімпіад
Інформація
Нефьодова С.С.


4.
Результати  стартового моніторингу навчальних досягнень учнів. Планування корекційної роботи.
Інформація
Члени МО

5.
Робота з обдарованими учнями та учнями, що потребують особливої уваги.
Доповідь, практичні рекомен-
дац ії
Панасецко Л.В.,
Максимчук І.В.

6.
Шляхи  активізації науково-методичної діяльності педагогів.
Доповідь
Нефьодова С.С.


7.
Психологічний   тренінг.
Тренінг
Нефьодова С.С.

8.
Різне.



Засідання  3                                           січень
1.
Шляхи вдосконалення роботи вчителів щодо підвищення ефек­тивності в набутті учнями міцних знань, освітніх компетенцій. Аналіз семестрових контрольних робіт, обговорення рекомендацій щодо поліпшення якості освіти.
Доповідь
Нефьодова С.С.


2.
Результати  І  і  II  етапів  Всеукраїнських олімпіад.
Інформація
Нефьодова С.С

3.
Впровадження інформаційних технологій на уроках фізики.
Доповідь
Діброва Ю.В.


4.
Результати корекційної роботи вчителями. Аналіз освітнього моніторингу за семестр.
Інформація
Нефьодова С.С

5.
Підготовка до предметного тижня.
Інформація
Нефьодова С.С

6.
Огляд        новинок        науково-методичної літератури.
Інформація
Нефьодова С.С

7.
Різне.



Засідання  4                                          березень
1.
Про    підсумки    роботи    ШМО    вчителів математики, інформатики і фізики
Інформація
Нефьодова С.С

2.
Про виконання планів самоосвіти вчителів.
Інформація
Члени МО

3.
Результати  вивчення  технологій  життєвої компетенції вчителями.
Звіт
Члени МО

4.
Організація повторення та підготовка до ДПА,ЗНО.
Інформація
Гукиш С.П.

5.
Розгляд і затвердження матеріалів ДПА за курс основної та середньої шкіл.
Інформація
Гукиш С.П.

6.
Анкетування вчителів.
Анкетування
Нефьодова С.С

7.
Різне



Засідання 5                                         травень
1.
Про виконання програм та їх практичної частини   з      предметів       математики, інформатики і фізики
Інформація
Нефьодова С.С

2.
Звіт керівника МО щодо характеристики досягнень та недоліків у діяльності МО.
Звіт
Нефьодова С.С

3.
Визначення шляхів удосконалення роботи ШМО на наступний навчальний рік.
Рекомендації
Нефьодова С.С

4.
Аналіз результатів підсумкового моніторингу навчальних досягнень учнів.
Інформація
Нефьодова С.С

5.
Аналіз результатів контролю стану викладання предметів за 2015-2016н.р.
Інформація
Гукиш С.П.

6.
Аналіз позаурочної та індивіду-альної роботи з обдарованими дітьми, підведення підсумків результативності участі в учнівських конкурсах.
Інформація
Нефьодова С.С

7.
Діагностика профмайстерності педагогічних працівників з метою урахування її результатів для подальшого планування методичної роботи на 2016-2017н.р.
Інформація
Нефьодова С.С

8.
Різне.




Положення про предметний тиждень математики 

Предметний тиждень— це комплекс навчально-виховних заходів, спрямова­ний на розвиток творчості учнів, по­глиблення та поширення знань з пред­метів, збагачення науково-методичного досвіду вчителів.

Організація та проведення

Пред­метний тиждень організовується та про­водиться відповідним предмет­но-методичними об'єднанням, центрами, творчою групою, відділом не частіше одного разу на місяць та не більше трьох разів на семестр.
До участі у предметному тиж­ні можуть бути запрошені фахівці з наукової та педагогічної роботи, творчі колективи, громадськість.

Завдання тижня

1.        Забезпечити належні умови для виявлення та розвитку твор­чої активності та зацікавленос­ті учнів, сприяти формуванню їх наукового світогляду.
2.       Вдосконалювати науково-мето­дичний рівень та рівень про­фесійної майстерності вчителів, збагачувати педагогічний досвід школи.
3.       Поглибити знання з предме­тів та підвищити інтерес учнів до інших наук, непередбачених навчальним планом школи.

Функції предметного тижня

1.    Організаційна — тиждень до­зволяє внести цікаві захо­ди та інноваційні технології до навчально-виховного проце­су, вдосконалити організацій­ні якості вчителів та розвива­ти організаційні здібності учнів.
2.    Діагностична — можливість отримувати інформацію про динаміку професійного рівня вчителів та особистісний роз­виток учнів.
3.    Моделююча — під час плануван­ня тижня розробляються прин­ципово нові форми навчально-пізнавальної діяльності учнів.
4.  Пропагандистська — зміст тиж­ня спрямований на інформу­вання учнів про досягнення науки та техніки, виконання перспективних завдань програ­ми розвитку школи.

Структура тижня

Складовими предметного тижня є відкриті уроки вчителів МО, науково-практичні конференції, індивідуальні та групові конкурси дитячої творчості, методичні дні, КВК, брейн-ринги тощо. Кожен тиждень повинен містити належне інформаційне забезпечення.




Комментариев нет:

Отправить комментарий