Проблемна тема вчителя






Анотація на досвід роботи
вчителя математики
Запорізького  навчально-виховного комплексу №63
Запорізької міської ради Запорізької області
Нефьодової Світлани Сергіїївни
з теми «Перспективність і наступність між початковою
та середньою ланкою при вивченні геометричного матеріалу»

Даною роботою розкривається зміст і операційний склад геометричних вмінь учнів (виконувати  найпростіші геометричні побудови, вимірювати геометричні величини, обчислювати значення геометричних величин, доводити найпростіші твердження, оперувати поняттями), з'ясовано рівні програмових вимог до їх формування, теоретично і експериментально обґрунтовано методичну систему (цілі, зміст, організаційні форми, методи і засоби), яка забезпечує наступність у вивченні геометричного матеріалу в початковій школі і 5 – 6 класах основної в умовах рівневої диференціації навчання. Розроблені організаційні форми і методи навчання враховують цілі і завдання вивчення геометрії, особливості навчальної діяльності учнів, рівні їх навчальних досягнень і забезпечують діяльнісний підхід у процесі засвоєння геометрії. Встановлено й практично доведено, що важливим засобом реалізації принципу наступності постає система вправ диференційованих за складністю, спрямована на розвиток просторових уявлень і уяви, інтуїції, логічного мислення та формування практичних умінь.
Розроблена методична система може бути використана  вчителями-практиками у середній школі, а також деякі її елементи заслуговують на увагу з боку вчителів початкової школи.
Заропоновані методичні рекомендації та система диференційованих вправ сприяють підвищенню ефективності вивчення геометричного матеріалу в 1 – 6 класах.
Ключові слова: методична система, наступність, геометричний матеріал, зміст, методи, засоби, розвиток мислення, навчальна діяльність, система диференційованих вправ.
Опис досвіду



Комментариев нет:

Отправить комментарий