Анотація на досвід роботи
вчителя
математики
Запорізького навчально-виховного комплексу №63
Запорізької
міської ради Запорізької області
Нефьодової
Світлани Сергіїївни
з теми «Перспективність і наступність між початковою
та середньою ланкою при вивченні геометричного матеріалу»
Даною роботою розкривається зміст і операційний склад
геометричних вмінь учнів (виконувати
найпростіші геометричні побудови, вимірювати геометричні величини,
обчислювати значення геометричних величин, доводити найпростіші твердження,
оперувати поняттями), з'ясовано рівні програмових вимог до їх формування,
теоретично і експериментально обґрунтовано методичну систему (цілі, зміст,
організаційні форми, методи і засоби), яка забезпечує наступність у вивченні
геометричного матеріалу в початковій школі і 5 – 6 класах
основної в умовах рівневої диференціації навчання. Розроблені організаційні
форми і методи навчання враховують цілі і завдання вивчення геометрії,
особливості навчальної діяльності учнів, рівні їх навчальних досягнень і
забезпечують діяльнісний підхід у процесі засвоєння геометрії. Встановлено й
практично доведено, що важливим засобом реалізації принципу наступності постає
система вправ диференційованих за складністю, спрямована на розвиток
просторових уявлень і уяви, інтуїції, логічного мислення та формування
практичних умінь.
Розроблена
методична система може бути використана вчителями-практиками у середній школі, а також деякі її елементи заслуговують на увагу з боку
вчителів початкової школи.
Заропоновані
методичні рекомендації та система диференційованих вправ сприяють підвищенню
ефективності вивчення геометричного матеріалу в 1 – 6 класах.
Ключові слова: методична система, наступність,
геометричний матеріал, зміст, методи, засоби, розвиток мислення, навчальна
діяльність, система диференційованих вправ.
Опис досвіду
Опис досвіду
Комментариев нет:
Отправить комментарий